In de diverse artikelen over gebruikersnamen en wachtwoorden wordt uitgelegd dat je altijd via https://www.weboke.nl/password/reset een nieuw wachtwoord kunt opvragen. Een probleem ontstaat echter als het emailadres dat bij ons bekend is inmiddels niet meer door je gebruikt wordt. Wij kunnen namelijk alleen maar een nieuw wachtwoord sturen naar een emailadres dat al bij ons bekend is. Je kunt eventueel ook via whatsapp een nieuw wachtwoord aanvragen als je bij registratie je mobiele nummer hebt opgegeven. Klik hier voor uitleg daarover.
Reden hiervoor is dat als je via een ticket vraagt om een nieuw wachtwoord wij nooit zeker kunnen weten of je inderdaad de juiste persoon bent en zouden zo misschien wel toegang tot uw account geven aan onbevoegden.
Dus mocht het voorkomen dat je niet meer kunt inloggen en je het bij ons bekende emailadres niet meer kunt benaderen dan maak je via https://www.weboke.nl/submitticket.php?step=2&deptid=1 een ticket aan met het verzoek om een nieuw wachtwoord inclusief een kopie van een legitimatiebewijs waaruit duidelijk blijkt dat je de eigenaar van het account bent inclusief eventuele andere bewijzen die dat aantonen. Alleen dan kunnen wij het emailadres in onze administratie aanpassen en je van een nieuw wachtwoord voorzien.