Artikelen

Automatische incasso

Het is bij WebOké mogelijk om facturen automatisch te betalen met SEPA incasso. Hierdoor weet...

Domein verplaatsen of aan hostingpakket toevoegen

In dit artikel leggen we uit hoe je eenvoudig een domein aan een bestaand hostingpakket kunt...

Hoe bestel ik een hostingpakket?

Onze hostingpakketten zijn door onze klanten helemaal naar wens te configureren. In dit artikel...

Hoe registreer ik een nieuw domein?

In dit artikel leggen we uit hoe je een nieuw domein bij WebOke.nl registreert. Zoek allereerst...

Hoe schakel ik tweestapsverificatie in?

In dit artikel leggen we uit hoe je tweestapsverificatie/2fa kunt inschakelen voor je Web-Oké...

Hoe verhuis ik mijn domein naar Web-Oke?

In dit artikel leggen we je uit hoe je je domein in een paar simpele stappen naar ons kunt...

Hoe wijzig ik de skin van DirectAdmin?

Als je liever gebruik wilt blijven maken van onze oude (vertrouwde) DirectAdmin skin dan kun je...

Hoe wijzig ik het uiterlijk van DirectAdmin?

Met de komst van onze nieuwe website zijn we ook overgestapt op een nieuw uiterlijk voor ons...

Hoe zeg ik mijn producten op?

In dit artikel leggen we uit hoe je je webhostingproduct en domeinnaam op kunt zeggen.Webhosting...

Nieuw supportsysteem en contact opnemen

Vanaf het moment dat onze nieuwe website live is zullen we ook gebruik maken van een nieuw...

Nieuwe samenstelling hostingpakketten

Met de komst van onze nieuwe website zal de manier waarop onze hostingpakketten zijn ingericht...

Wijzigingen Rapid SSL certificaat

Met de overgang naar ons nieuwe systeem zullen we ook stoppen met het aanbieden van Rapid SSL...

Wijzigingen gebruikersnamen en mailadressen

In ons oude systeem kon je zelf kiezen welke gebruikersnaam je bij ons wilde gebuiken. Dus je...

Hoe kom ik in het controlepaneel van mijn hostingpakket?

Bij WebOke hebben we twee controlepanelen. Het WebOke controlepaneel is direct te gebruiken vanaf...