Professionele webhosting voor budgetprijzen

Deze uitspraak kom je op onze website meerdere keren tegen.
Dat wij dit bieden is niet slechts een marketing-uitspraak, maar een belofte.
Hieronder zullen wij enkele van onze beloftes toelichten.

Uptime

WebOké biedt een uptime garantie van 99,5% op jaarbasis, dat is onze belofte.
Onze gemiddelde uptime ligt sinds 2017 op 99,9%.
Onze servers en ons netwerk worden 24/7 gemonitord door onze beheerders.
Mocht er iets aan de hand zijn, dan wordt daar binnen enkele minuten op gereageerd, ook in het weekend en in de nacht.

Bereikbaarheid supportteam

Ons supportteam is 24/7 aanwezig om actie te ondernemen bij problemen.
WebOké biedt een maximale responsetijd van 24 uur tijdens kantoordagen en 40 uur in weekenden, dat beloven wij.
Onze gemiddelde responsetijd (over 2021) ligt op kantoordagen op 1,56 uur, en in het weekend op 2,78 uur, daarbij zijn de nachtelijke ook meegerekend.

Best-effort support

WebOké is geheel verantwoordelijk voor een goede werking van de hostingomgeving, hier bieden wij dan ook 100% support op.
Dit houdt in dat wij er zorg voor dragen dat de klant alle nodige middelen tot zijn beschikking heeft om gebruik te maken van alle functies die wij bieden en deze ook naar behoren werken.

Als webhoster bieden wij geen support op de website van de klant, wel voorzien wij de klant van advies en afhankelijk van het probleem best-effort support.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van de website.

Uitzonderingen

Er zijn enkele uitzonderingen op onze beloftes:

Overmacht: 

Wanneer onze uptime wordt beïnvloed door factoren die buiten onze macht liggen valt dit onder overmacht en heeft dit geen invloed op onze belofte van een jaarlijkse uptime van 99,5%.
Onder overmacht wordt mede (maar niet uitsluitend) verstaan:
- Tekortkomingen van een leverancier van WebOké waarvoor WebOké de leverancier niet aansprakelijk kan stellen. Dit kan dus overmacht bij de leverancier betekenen.
- Storingen van publieke infrastructuur waar WebOké gebruik van maakt maar geen macht of controle over heeft, dit kunnen bijvoorbeeld storingen bij RIPE, SIDN of de datacenter leveranciers betekenen.

Gepland en aangekondigd onderhoud: 

Kritiek, aangekondigd onderhoud aan het netwerk of systemen van WebOké of zijn directe leveranciers dat als gevolg een korte onderbreking van de dienstverlening tot gevolg heeft, heeft geen invloed op onze belofte van een jaarlijkse uptime van 99,5%.

Was dit antwoord nuttig? 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (0 Stemmen)