In ons oude systeem kon je zelf kiezen welke gebruikersnaam je bij ons wilde gebuiken. Dus je voornaam met een nummer of iets anders was gewoon mogelijk. In het nieuwe systeem is dat helaas niet meer mogelijk. 

Je emailadres wordt nu automatisch je gebruikersnaam. Dat zetten we voor je om.

Heb je meerdere accounts bij ons met verschillende gebruikersnamen maar wel dezelfde mailadressen dan veranderd er wel wat. Een mailadres kan maar 1x voorkomen als gebruikersnaam.

Diegene voor wie dat van toepassing is krijgt een tijdelijk mailadres toegewezen van ons. Dat is <klantnummer>@doorstuuradres.nl. Dit wordt dan je nieuwe gebruikersnaam. Je kunt deze dan daarna zelf aanpassen in een ander niet bestaand mailadres. (tip is dat je daarvoor in directadmin een email doorstuuradres/forwarder maakt naar je bestaande mailadres. Je ontvangt van ons een email met daarin je nieuwe gebruikersnaam.

Je wachtwoord wijzigt niet.

Je kunt de inlognaam na het inloggen zelf wijzigen door naar https://www.weboke.nl/user/profile te gaan en daar het mailadres aan te passen. 

Was dit antwoord nuttig? 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig (5 Stemmen)